Skojar du?

Det var ungefär det som de på Schenker svarade när jag
sa vad Dell hade sagt när jag vill ändra leveransadress.
Felleveranser excisterar inte när det rör sig om privatpersoner... 
Det har verkligen varit klydd fram och tillbaka med den
här datorn också, och jag har inte ens fått den än...
Förhoppningsvis kommer allt klydd nu innan datorn
kommer fram till mig så att jag slipper nåt klydd sen
när jag väl har den.
I vilket fall har leveransadressen ändrats nu och datorn
kommer att komma till Sjöbo. Förhoppningsvis denna
vecka.

Nu sitter jag och tycker synd om mig själv och tittar på
tv. Amadeus ligger här med mig, Zidane i hallen, Vitnos
troligen nere i tvättkällaren på alla kläder och älsklingen
är och jobbar. Vädret är fint men jag pallar inte gå ut.
Jag ska duscha sen, men jag kan ju inte riktigt tvätta håret
själv så jag får vackert vänta på Stoffer. Jävla högerarm
alltså. Bara denna veckan också sen slipper jag det
ett tag!


PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG KOMMER ELLEN, HAMPUS OCH LABAN TILL SKÅNE. JAG LÄNGTAR SOM TUSAN!! NÄR JAG VET VILKEN DAG DET BLIR SKA JAG BÖRJA NEDRÄKNINGEN SÅ MEDDELA MIG VILKEN DAG DET BLIR ELLEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är bara laban som fattas i djurkollot men om han varit där så hade du inte behövt tycka synd om dig själv ;) ses snart! Puss darl

2009-06-22 @ 16:43:17
Postat av: Anonym

ÄVEN ELLEN SOM SKREV DET NEDAN MEN DET FATTADE DU KANSKE

2009-06-22 @ 16:43:31
Postat av: Anonym

OVAN DÅ FÖR DJÄVULEN

2009-06-22 @ 16:43:45
Postat av: Anonym

Sorry för detta, haha! Puss

2009-06-22 @ 16:44:10
Postat av: Anonym

Fast egentligen vet jag att du kommer skratta när du går in på bloggen nästa gång, eller i alla fall småle lite när du ser detta...

2009-06-22 @ 16:44:39
Postat av: Anonym

Detta blir faktiskt det sista för jag har ett liv, hejs.

2009-06-22 @ 16:44:53
Postat av: Anonym

PS. HAHAHAHA



Vi kör ner på fredag eftermiddag till 97,5% säkerhet!

2009-06-22 @ 16:45:26
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHAHA Du hade helt rätt, jag skrattade när jag läste det! Men då börjar jag nedräkningen då ;)

2009-06-22 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0