Skåne imorgon

Imorgon klockan 9 ska släpet hämtas. Sedan kommer flytthjälpen
och hjälper till att packa släpet och därefter kör vi mot Skåne. Idag
packar vi det sista, blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi trodde inte att
vi skulle få nåt släp förrän på månsdag eller tisdag så ni förstår
kanske att vi fick fart när det var klart att vi skulle köra redan imorgon.

Problem som uppstod då var först och främst att vi kanske inte skulle
hinna packa allt, men vi tar det vi har packat imorgon och resten i juli.
Det är bara lite som inte är packat än, men dagen är ju inte slut och vi
kan ändå inte ta ner allt imorgon.
Ett annat problem är såklart att jag inte fått min dator än. Jag tänkte att
det inte skulle va så svårt astt ordna, bara att ändra leveransadress.
"Bara", ja just det. Jag har ringt till massa olika på Dell, där ingen kan
hjälpa en tydligen. Det enda sättet är att maila kundtjänst för dom kan man
inte ringa till. Jag har provat att ringa Schenker med för att ändra adressen
men de har mycket strikt restrektioner som Dell satt upp som gör att det
endast är Dell som kan ändra leveransadress. Detta är helt sjukt att
det ska va så svårt. Jag har mailat kundtjänst men inte fått svar, jag har mailat
igen men inte fått svar. Jag har ringt växeln, och andra avdelningar av
kundtjänsten men inget kan hjälpa mig. Jag får helt enkelt vänta på att
få svar på mina mail. Vilket är drygt, för i vilket fall åker vi imorgon.
Det kommer inte att vara någon här att ta emot datorn när den kommer, om
den kommer hit... Hoppas att de på kundtjänst ändrar leveransadress som
jag sagt åt dom. Dell får fan fixa detta, det är deras fel. De lovade att den
skulle komma denna veckan när jag beställde den. Jag berättade
såklart att vi skulle flytta och så och undrade hur lång tid det skulle ta beroende
på vilken adress jag skulle ange som leveransadress. Tydligen hade de fel
med leveransdatum eftersom datorn ännu inte kommit. Jag är lagom
glad för det...

Nu ska jag gå och packa det sista.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0