Sista avsnittet

Sista avsnittet av The tonightshow with Jay Leno visas
alldeles strax på kanal9. Det ska jag se. Tillsammans
med min älskling. Vi har mysit idag med. Det är helt
underbart att va sambo med en så underbar människa!

Imorgon ska vi kanske spela minigolf, om vädret och
orken tillåter det. På kvällen ska Stoffer äta ute med
sina klasskompisar och någon av deras lärare för att
fira lite. Jag ska sedan möta upp dom lagom till matchen.
För alla ska väl se matchen?! Jag ska iaf. Med Sverigetröja
och allt!

Vad som hände igår har jag ingen aning om men antalet
unika besökare ökade markant!

Nu börjar Jay Leno.

So long!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

FOTBOLL SUGER

2009-06-06 @ 02:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0