Den lille drygisen

Idag, mitt i filmen, upptäckte vi att våra lille Amadeus
saknades. Var va han? Jo ute. Den lille drygisen hade
smitit ut på något sätt. Ca 45 min efter upptäckten hade
vi fått in honom. Vi hittade honom efter en kvart typ och sen
tog det en halvtimme att få in honom i huset. Suck

Nu är jag hemma hos mamma och pappa i Sjöbo, älsklingen
jobbar ikväll liksom. Tyvärr är inte mina föräldrar hemma,
nä de är på teater. Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske
försöka duscha. Mamma sa att hon kunde hjälpa mig när
de kom hem, men jag tror att jag ska fixa det själv. Tror
det går, jag har hopp om livet.


Imorgon kommer min idol och hans föräldrar!! 1 dag kvar!!!  :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kunde ju sagt till mig så hade kommit och hållit dig sällskap :P :) !

2009-06-25 @ 23:44:33
URL: http://dineliin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det kunde jag gjort ju. Varför tänkte jag inte på det?

2009-06-26 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0