Bloggar i en ny verklighet

Jag har tänkt på en sak ett par dagar nu. Jag har inte
kunnat sätta fingret på det, vad det är jag tänkt på
egentligen. Eller hur jag ska tackla det. Men så fick jag
ett sms av min älskling där det stod "Ska bli kul att
börja på ett nytt kapitel i vår historia".
Det var så bra
uttryckt. Historien om mig och Stoffer går in i en ny fas.
Just nu är vi dock i en övergångsfas. Jag vet inte riktigt
var vi bor. Vi har lägenheten kvar i Karlstad men alla våra
saker, eller okej NÄSTAN alla våra saker är här i Skåne.
Det är bara en enda röra i mitt huvud, mer än det brukar vara
då alltså.

Nu väntar jag på att Dell ska svara på mina mail jag har
skickat till deras kundtjänst, för ringa dit kan man ju inte.
Hoppas verkligen att min nästa dator fungerar, för det är bara
jobbigt nu. Klyddigt värre som man kan säg i Skåne utan att
nån ser ut som ett frågetecken. haha.

Nu ska jag fixa nåt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0