Äntligen!

Ja inte en dag för tidigt har nu Schenker ringt och
sagt att de levererar min dator till Sjöbo imorgon!
Helt underbart, jag har väntat så länge!

Nu tar jag en paus från solen och äter lite lunch.
Vet inte riktigt vad det är, stod i kylen. Det är typ
matvete, kassler, majs och svamp eller nåt sånt.
Det är gott iaf, och eftersom jag inte kan fixa nåt
själv så lätt så var det hur bra som helst att det stod
i kylen, bara att värma!

Stoffer har även gömt godiset vi köpte igår, så jävla
omoget alltså! Som om jag skulle äta upp det under
dagen. Aja, då är där godis till Morden i Midsomer ikväll.
Najs!

Igår va Johan här och vi kollade film alla tre. Det blev
Pojken i randig pyjamas. En riktigt bra film.
Innan filmen kollade vi lite på youtube, och även efter.
Favoriten, som höll på att ta livet av Johan eftersom han
skrattade så mkt att han nästan glömde att andas, blev
Bestefar og jeg.






3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Guess who?

Ni är som ett gammalt gift par.. Morden i midsommer, tssss :D

2009-06-24 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0