Hänt sedan sist.

Det som har hänt sedan sist är:

- Vi har fått tillträde till vår nya lägenhet och nästan
  målat klart allt som ska målas, tack vare ett antal
  glada medhjälpare :)

- Vi fick vår första post till den nya lägenheten och
  det var MITT EXAMENSBEVIS!! :D

- Idag var jag, Stoffer och Johan nere och badade
i havet,
  för första gången i år. Varmt och gott var det :)

- Min kusin Elin fyller idag 18 år och det är bara att
  gratulera och hoppas att hon har en otroligt rolig
  kväll!!


Kommentarer
Postat av: ellen

Darling, efter mitt lyckade bearbetande av hampus är jag nu redo att ta mig i kast med christoffer om det är en önskan från din sida ;) pusspuss

2009-07-08 @ 11:51:11
URL: http://ellenohampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0